Tiendas chinas con almacenes en Europa - Haz click aquí para conocerlas

Yomvi

Todo sobre los modelos de la serie X98: Air (II, III), Pro

Moderador: neskiuck

Yomvi

Notapor montiman » Mié Oct 14, 2015 5:34 pm

Hola a todos, como veréis en el asunto, quisiera saber
si en esta tablet y en la Air pro, funciona la app de Yomvi, tanto en Windows 10 como en Android lollipop.
De hecho, mi duda es si en Windows 10 se puede instalar silverlight o ya viene instalado por defecto. La App de Yomvi para Windows dejará de estar activa dentro de poco y se ha de ver por web.
Gracias
montiman
Hispatabletero novato

Re: Yomvi

Notapor FrediT » Mié Oct 14, 2015 8:05 pm

Por windows entras en la página web y se ve sin problemas. Por android la app última actualizada el 29 de septiembre no me funciona, se abre y sale un mensaje indicando que no tengo la última versión cuando sí que la tengo, de hecho en otros foros hay muchas quejas con esta app.
FrediT
Hispatabletero novato

Notapor montiman » Mié Oct 14, 2015 8:54 pm

Gracias ante todo. Supongo que no funciona la app en tablets chinas por un problema de permisos. En root si se que no funciona.
Me tira para atrás el que no pueda verse en Android. Esperaré solución.
montiman
Hispatabletero novato

Notapor Polisman » Jue Oct 29, 2015 12:26 pm

Hola amigos.
He estado indagando por ahí pero todavía no puedo entender como en android no funciona.
Ya se que por Windows i web se pude ver yomvi. También veo mi yomvi en un Samsung s4.
Como es posible que no se vea en esta tablet teclas x98 3g 64 gb?
Es un tema de android?
Si alguien me lo pudiera explicar estaría muy agradecido

Un saludo amigos.

Polisman
Polisman
Hispatabletero novato

Notapor oldfiliano » Jue Oct 29, 2015 7:41 pm

yo con la ultima version de yomvi si que lo veo a veces me pone que no se puede reproducir el video pero lo vuelvo a intentar y funciona.

<yo también tengo la Teclast air 3 g 64 gb.
oldfiliano
Hispatabletero novato

Notapor Polisman » Jue Oct 29, 2015 8:24 pm

Me respondo a mi mismo. Ahora he vuelto a iniciar yomvi y me funciona. Decir que la interfaz ha cambiado. No se porque no me funcionaba. :oops:
Un saludo a todos.

Polisman
Polisman
Hispatabletero novato

Notapor mahi01 » Vie Jul 31, 2020 7:50 am

Exceptional technical assistance for setting up office 365 in your computer or laptop.office.com/setup just give us a call on our number and we are ready to give you the best help,Accomplish more with OneDrive and Office 365 Create cleaned records, open bits of knowledge, present with lucidity, office.com/setup and visit here : team up continuously utilizing Office 365.
Roku is a streaming device, which is a reasonable roku setup and other Set-up Box. Roku is a bundle of amusement, roku.com/link where client can stream for boundless motion appears, web arrangement, news, animation and a lot more projects,roku.com/link this is simplest way to stream entertainment to your TV. On your terms. roku code link With thousands of available channels to choose from for more detils.
mahi01
Hispatabletero considerado

Notapor mahi01 » Vie Jul 31, 2020 7:57 am

Install mcafee product without any hassle. We provide best installation service mcafee.com/activate mcafee.com/activate click here for more details,Introduce mcafee item with no problem. We give best establishment administration mcafee.com/activate mcafee.com/activate click here for more details.
mcafee.com/activate have the total arrangement of highlights which can ensure your computerized on the web and disconnected existence of the processing gadgets, mcafee 25 digit activation code and it causes you secure it as well as it can keep up the solidness of your PC,McAfee, the device to-cloud cybersecurity organizatio, gives security courses of action that shield data install mcafee with activation code and keep perils from contraption to cloud using an open, proactive, and information driven technique. Present mcafee thing with no issue. We give best establishment association.
mahi01

Notapor mahi01 » Vie Jul 31, 2020 7:57 am

Install mcafee product without any hassle. We provide best installation service mcafee.com/activate mcafee.com/activate click here for more details,Introduce mcafee item with no problem. We give best establishment administration mcafee.com/activate mcafee.com/activate click here for more details.
mcafee.com/activate have the total arrangement of highlights which can ensure your computerized on the web and disconnected existence of the processing gadgets, mcafee 25 digit activation code and it causes you secure it as well as it can keep up the solidness of your PC,McAfee, the device to-cloud cybersecurity organizatio, gives security courses of action that shield data install mcafee with activation code and keep perils from contraption to cloud using an open, proactive, and information driven technique. Present mcafee thing with no issue. We give best establishment association.
mahi01

Notapor mahi01 » Vie Jul 31, 2020 7:58 am

Gives concede winning antivirus and security programming for your PC, Mac, and phones. Get Norton norton.com/setup programming and welcome a huge tranquility when you surf on the web,Gives grant winning antivirus and security programming for your PC, Mac, and cell phones. norton setup product key install Norton programming and appreciate a significant serenity when you surf on the web.
download the security product, www.webroot.com/safe and give you the best protection against online threats that won't interrupt your work by Webroot is one of the most important and powerful applications which mainly designs to tackle harmful malware and help to secure information.webroot.com/safe to download visit :
mahi01

Siguiente

Volver a Teclast X98 Air 3G, Air II y Air III