Tiendas chinas con almacenes en Europa - Haz click aquí para conocerlas

x98 Air 3g dual boot solo arranca con Android

Todo sobre los modelos de la serie X98: Air (II, III), Pro

Moderador: neskiuck

x98 Air 3g dual boot solo arranca con Android

Notapor jorhera » Jue Feb 05, 2015 9:33 pm

He adquirido en Aliexpress una Tablet Teclast x98 Air 3g dual boot (c9j8) y al encenderse no me da la opción de elegir el sistema operativo, entra directamente en Android.

Por los tutoriales que he leído, debería darme la opción nada más encenderla, pero no estoy seguro.

No se si hay que hacer alguna cosa para que reconozca el dual boot, pero yo de momento solo he podido entrar en Android.

Me gustaría saber si a alguien más le ha ocurrido y como arreglarlo.

Muchas gracias de antemano
jorhera
Hispatabletero novato

Re: x98 Air 3g dual boot solo arranca con Android

Notapor hispatablets » Jue Feb 05, 2015 10:15 pm

jorhera escribió:He adquirido en Aliexpress una Tablet Teclast x98 Air 3g dual boot (c9j8) y al encenderse no me da la opción de elegir el sistema operativo, entra directamente en Android.

Por los tutoriales que he leído, debería darme la opción nada más encenderla, pero no estoy seguro.

No se si hay que hacer alguna cosa para que reconozca el dual boot, pero yo de momento solo he podido entrar en Android.

Me gustaría saber si a alguien más le ha ocurrido y como arreglarlo.

Muchas gracias de antemano

Con la tablet apagada, pulsa a la vez el botón de encendido y el de volumen up, de esta manera te sale para elegir el sistema operativo de arranque.

Saludos.
No contesto dudas técnicas por mensajes privados, comprende que esto es un foro.
Las mejores ofertas de móviles, tablets, etc. de tiendas chinas, en www.cholloschina.com
También estamos en Telegram: https://telegram.me/cholloschina
hispatablets
Site Admin

Notapor juanito » Jue Feb 05, 2015 10:28 pm

Una vez que tengas el arranque dual como te ha comentado, marca el cuadradito que te aparece en la parte superior si quieres tener siempre el arranque dual
juanito
Hispatabletero novato

Notapor jorhera » Vie Feb 06, 2015 7:58 am

SOLUCIONADO siguiendo los pasos que me habéis indicado. Muchísimas gracias.
jorhera
Hispatabletero novato

Notapor mahi01 » Jue Jun 11, 2020 2:19 pm

roku.com/link Activate roku from roku.com/link Enter the roku activation code at roku link to enter my code and enable the roku streaming device or TV. roku activation code or rRoku link code is the code used for activating the roku device. To activate your Roku streaming device you will need a Roku Account. There are two options to making your free Roku account. You can either create it upfront on my.roku.com/signup or when you begin the activation process of your activate my roku code Roku streaming device. The activation process for your Roku streaming device is very straight-forward and easy.
mahi01
Hispatabletero considerado

Notapor mahi01 » Jue Jun 11, 2020 2:20 pm

Mcafee Download Already Purchased Follow the onscreen directions to introduce and arrange how to download mcafee already purchased your McAfee programming on your PC. Select the cell phone stage and the item you need to introduce. For McAfee items please enter your award number above to download your items and patches and more activate my mcafee product key visit here
mahi01

Notapor mahi01 » Jue Jun 11, 2020 2:20 pm

Setup mcafee antivirus by visiting mcafee.com/activate and mcafee enter product key code.Enter 25 digit Activation Code Mcafee 25 digit Activation Code Mcafee is Link to activate Mcafee Product subscription, click link activate mcafee with activation code and visit mcafee website to enter activation code.In order to activate your Mcafee Antivirus Product, it must be linked to a Mcafee account with Mcafee Product Key and visit here mcafee.com activate key code more details
mahi01

Notapor mahi01 » Jue Jun 11, 2020 2:21 pm

McAfee.com/actuate – The expansion of negative components over the web has prompted the developing interest for antiviruses. The entirety of our mcafee product activation fundamental work, for example, net banking, installments, correspondence, information move, and in any event, shopping, is being done through it.McAfee Installation with item key in my record segment. Visit home.mcafee.com. Sign in to your record under "My Account" zone. Enroll, on the off chance that you don't have a McAfee account. Straightforwardly, select the gadget and moreover the McAfee programming. Stick to the further principles to finish the more subtleties how to install mcafee antivirus using product key visit here
mahi01

Notapor mahi01 » Jue Jun 11, 2020 2:21 pm

introduce or download the Mcafee antivirus program, since it is incredibly gainful and helpful programming that how to install mcafee on windows 10 can experience infections or dangers and can undoubtedly battle and wipe out yourself likewise on the PC gadget and Enter McAfee Product key and Activate Via McAfee.Com/Activate. Client can without much of a stretch download, introduce and initiate McAfee Antivirus programming from its official networks more details mcafee activation code visit here
mahi01

Notapor mahi01 » Jue Jun 11, 2020 2:22 pm

McAfee.com/Activate - Download,Install and Activate McAfee McAfee.com/activate - McAfee antivirus gives upgraded instruments to give all of you kind of start to finish information and gadget insurance and visit McAfee.com/activate My Account through it. Snap on My Account choice. Select the symbol of Log-in. Addition your secret word and Mcafee.com/activate username into the content territory.
mahi01

Siguiente

Volver a Teclast X98 Air 3G, Air II y Air III