Tiendas chinas con almacenes en Europa - Haz click aquí para conocerlas

[SOLUCIONADO] Problemas con el volumen en windows 10

Todo sobre los modelos de la serie X98: Air (II, III), Pro

Moderador: neskiuck

[SOLUCIONADO] Problemas con el volumen en windows 10

Notapor Daimroc » Mar Ago 01, 2017 10:13 am

Tengo la teclas x98 Air 3G y tengo un problema con el volumen, todo el rato está presionado el volumen abajo, por lo que no consigo oir nada.

He probado a desinstalar los dispositivos de audio e instalarlos de nuevo pero no ha funcionado. Parece como que el botón físico del volumen está continuamente presioando, por lo que no sé existe algún driver concreto para windows 10 que solucione el problema.

Muchas gracias.
Daimroc
Hispatabletero novato

Re: Problemas con el volumen en windows 10

Notapor neskiuck » Mar Ago 01, 2017 5:43 pm

no creo que sea problema de driver, como bien dices debe de ser el propio botón de volumen ( - ) que se te a quedado presionado.
prueba a pulsarlo varias veces seguidas a ver si se suelta, de lo contrario tendrías que llevarlo a algún técnico.
Intento contestar cuando me es posible, no estoy 24horas conectado, ten paciencia
neskiuck
Moderador

Re: Problemas con el volumen en windows 10

Notapor Daimroc » Mié Ago 02, 2017 8:12 am

El botón de volumen no era el problema, porque funcionaba bien. Al final lo que hice fue instalar el driver de volumen de un pack de drivers para windows 10 que encontré y el problema se corrigió.
Daimroc
Hispatabletero novato

Re: [SOLUCIONADO] Problemas con el volumen en windows 10

Notapor neskiuck » Mié Ago 02, 2017 7:50 pm

Marcamos como solucionado

Enviado desde mi SM-G928F mediante Tapatalk
Intento contestar cuando me es posible, no estoy 24horas conectado, ten paciencia
neskiuck
Moderador

Notapor mahi01 » Vie Jul 03, 2020 2:18 pm

Go to Roku page roku activation record enter Roku com activation code appeared on Roku TV. My Roku com activate not working use new Roku code.
mahi01
Hispatabletero considerado

Notapor aliciaR » Vie Jul 03, 2020 11:52 pm

gracias me ayudo tu solución
me encanta la cocina y por supuesto el bien comer y como valenciana las buenas paellas con la familia los domingos, aparte me gusta el deporte el cine y la lectura y también soy administradora de https://sartenes.top sitio web de referencia en sartenes
aliciaR
Hispatabletero novato

Notapor mahi01 » Jue Jul 09, 2020 4:59 pm

mcafee antivirus is generally utilized aantivirus recognizes and kill PC infection, the mail worms,the trojan programs,and likewise enables your framework to free of infection and other malware is a significant day by day challenge. for more mcafee.com/activate subtleties visit: Introduce Mcafee antivirus to shield your PC or PC from infection assaults nd ensure ur data. Mcafee Activate Visit there www.mcafee.com/activate to initiate mcafee antivirus with enactment code that is for more information visit our website.
mahi01

Notapor mahi01 » Sab Jul 11, 2020 11:13 am

mcafee antivirus is generally utilized aantivirus recognizes and kill PC infection, the mail worms,the trojan programs,and likewise enables your framework to free of infection and other malware is a significant day by day challenge. for more mcafee.com/activate subtleties visit: Introduce Mcafee antivirus to shield your PC or PC from infection assaults nd ensure ur data. Mcafee Activate Visit there www.mcafee.com/activate to initiate mcafee antivirus with enactment code that is for more information visit our website.

Mcafee activation can be easily processed using activation code from mcafee retail card and using it online on Mcafee Website page. you can download and mcafee.com/activate activate security of your device online.mcafee antivirus is widely used aantivirus helps to detect and neutralize computer virus, the mail worms,the trojan programs,and also helps your system free of virus and other malware is quite a daily challenge.Download and activate mcafee total protection though mcafee activate enter code you can activate mcafee.
mahi01

Notapor mahi01 » Sab Jul 11, 2020 11:15 am

Mcafee Antivirus Download and Free Trial Security Software. Use our 30-day groundwork to get free antivirus insurance and illness launch while download mcafee with activation code you discover how McAfee can ensure your PC superior to other security thing. Mcafee product code by going to the or through McAfee retail store. Choose either the online or offline method of buying the McAfee product you are destined to have the activation code in both ways, activation code helps to activate mcafee antivirus. Mcafee antivirus solution for the mcafee installation with product key complete protection of your PC.

Mcafee is a standout amongst the best antivirus to ensure your computer,laptop and otherdevices fromvirus attacks.Mcafee program shield your PC from infection. in the event that you need to introduce mcafee in your pc, visit: i have mcafee product key for complete establishment and initiation. Mcafee activation can be easily processed using activation code from mcafee retail card and using it online on Mcafee Website page. you can install mcafee with activation code download and activate security of your device online.
mahi01

Notapor mahi01 » Sab Jul 11, 2020 11:15 am

Webroot Mobile Security is a multi client permit enabling you to utilize your permit on up to 3 gadgets. On the off chance that you are utilizing the webroot.com/safe most extreme number of gadgets you should uninstall from the old gadget preceding introducing on the new gadget Visit the Webroot website to download your Webroot antivirus webroot activation product and also get Webroot Installation.
mahi01

Siguiente

Volver a Teclast X98 Air 3G, Air II y Air III